Menu Zamknij

Turnus rehabilitacyjny – Władysławowo 2016

W dniach od 12 do 25 czerwca przebywałyśmy na turnusie rehabilitacyjnym we Władysławowie. Zakwaterowane byłyśmy w bardzo oryginalnym hotelu „PEKIN”. Mieszkałyśmy w pokojach 2-osobowych urządzonych w pięknym, orientalnym stylu meblami i ozdobami z laki inkrustowanej masą perłową. Każda z nas po krótkiej konsultacji lekarskiej miała przepisane 2 zabiegi. Codziennie mogłyśmy korzystać dodatkowo z gimnastyki porannej, z gimnastyki w basenie i o każdej porze dnia z sali fitness, gdzie można było chodzić po bieżni i pedałować na rowerku stacjonarnym. Hotel położony jest w sporej odległości od plaży ale miałyśmy zapewniony transport pięknym meleksem na plażę i z powrotem. Oprócz rehabilitacji w programie naszego pobytu znalazło się wiele atrakcji kulturalnych, turystycznych i rozrywkowych. Wycieczka z panią przewodnik po Władysławowie, autokarowa wycieczka po Ziemi Puckiej podczas której byłyśmy w Kaszebskim Oku, u Sióstr Benedyktynek w Żarnowcu i zamku w Krokowej, wieczór z przesympatycznym Kaszubem, który zaprezentował nam w bardzo ciekawy sposób folklor i zwyczaje tego regionu, wieczorki taneczne oraz piękne zachody słońca wszystko to dostarczyło nam mnóstwa wrażeń i fantastycznych przeżyć oraz dużo radości.

DSCN4572DSC01864DSCN4578DSCN4591DSCN4595DSCN4605       DSCN4611DSCN4615DSCN4623DSCN4647DSCN4663DSCN4677DSCN4638DSCN4714IMG_2286DSCN4612  DSCN4687DSC01656_